Halaman

4 Disember 2013

indahnya Islam

Assalammualaikum.

Sejak sejak ni selalu sangat termenung dan berfikir. Bila aku nak berubah? ya, aku nak 

berubah. Berubah jadi orang yang lebih baik dari aku yang sebelum ni. sentiasa mentaati 

Allah, Rasul. menghormati kedua ibubapa,sentiasa bersabar dengan segala dugaan yang 

datang dan berusaha dalam mencari keredhaanNYA. korang tahu tak bertapa tenangnya 

menjadi orang yang hidup dalam syariat Islam. Allah je tahu hati orang yang melabuhkan

cinta kepadaNYA. MasyaAllah. aku ingat satu ayat ni " bila Allah sayangkan seseorang, Allah 

akan datangkan rasa bersalah dalam dirinya terhadap dosa lampaunya. itu lah yang ada 

dalam diri aku sekarang. sayangnya Allah dekat aku kerana beri peluang untuk aku sentiasa 

memohon keampunanNYA. insyaAllah. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan